آموزش اندازه‌گیری وزن و آنالیز بدن و ثبت در نرم‌افزار سیناکر

اندازه‌گیری وزن به طور منظم، یکی از راه‌های ساده برای بررسی سلامتی و تناسب اندام است. در ترازوی آنالیز بدن علاوه بر اندازه‌گیری وزن، شاخص‌های دیگر سلامتی شامل درصد عضله، درصد رطوبت بدن، وزن استخوان، میزان سوخت و ساز پایه، شاخص چربی احشایی، سن بیولوژیک، میزان چربی بدن، میزان پروتئین بدن و شاخص توده‌ی بدنی BMI نیز بررسی می‌شود.

نکته مهم: برای اندازه‌گیری وزن بدن لازم است که قبل از اندازه‌گیری، نرم‌افزار را به ترازو هوشمند متصل کنیم. اپلیکیشن را از طریق این لینک دانلود کنید و مراحل ساده زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا در صفحه خانه نرم‌افزار سیناکر گزینه “افزودن داده جدید” را بزنید و در منو آن آیکون “ثبت وزن و آنالیز بدن جدید”  را انتخاب کنید. صفحه ثبت وزن برای شما باز می‌شود. از بالا سمت چپ تب “بلوتوث” را انتخاب کنید.
  2. منتظر بمانید تا نرم‌افزار به صورت خودکار دستگاه را شناسایی کند و به آن متصل شود. پس از اتصال نرم‌افزار به دستگاه، عدد صفر کیلوگرم در نرم‌افزار نمایش داده می‌شود.
  3. سپس بر روی ترازو بروید تا عملیات وزن‌کشی و آنالیز بدن آغاز شود. این عملیات حدود ۳۰ ثانیه زمان می‌برد. (در این زمان ترازو علامت لودینگ oooo را نمایش می‌دهد.)
  4. پس از پایان عملیات وزن‌کشی ترازو مجدد وزن شما را نمایش می‌دهد و می‌توانید از روی ترازو پایین بیایید. نتایج همراه با شاخص‌های سلامت بر روی نرم‌افزار نمایش داده می‌شود. در پایان گزینه “باشه” را بزنید تا اطلاعات ذخیره شوند.