پایش سلامت – مدیریت سلامت سازمان

تعریف وضعیت سلامت هر فرد بسیار پیچیده و منحصر به فرد است. ویژگی‌های فیزیولوژیکی فرد، نژاد، جنسیت، سن، ژنتیک، سبک زندگی، عادات غذایی، فعالیت‌های ورزشی، میزان استرس، شرایط محیطی و… همگی بر سلامت ما تاثیرگذار هستند. برای بهبود و مدیریت سلامت، باید برنامه‌ای تنظیم شود که منحصربفرد شرایط و ویژگی‌ هر شخص باشد. در سیناکر از الگوریتم‌های پایش هوش مصنوعی بهره می‌بریم تا یک برنامه شخصی‌سازی شده برای مدیریت سلامت هر فرد ارائه دهیم. این الگوریتم‌ها بر اساس داده‌های فردی و تاریخچه سلامتی هر کاربر عمل می‌کنند.به عبارت دیگر، این سیستم توانایی شناخت نیازهای فردی را داراست و می‌تواند اقدامات و راه‌کارهای بهداشتی را برای هر فرد به صورت شخصی‌سازی شده تدوین کند. این بهبود در مدیریت شخصی سلامت می‌تواند به افزایش کیفیت زندگی و کاهش احتمال ابتلا به بیماری‌های غیرعفونی کمک کند.مزیت اصلی این روش این است که با استفاده از پایش هوش مصنوعی سلامت، تجربه‌ای متفاوت برای هر فرد در پیشگیری از بیماری‌های مختلف ایجاد می‌کند

از حداکثــر انــرژی تیمتــان استفاده کنید

از حداکثر انرژی تیمتان بهره بگیرید و تجربه همکاری با سیناکر را برای ارتقاء احساس امنیت و رضایت کارکنان از دست ندهید. با این اقدام، کارکنان می‌تواننـد پتانسـیل فـردی هـر شـخص را بـه مراتـب بالاتـری ارتقـا دهنـد.سیناکر با ایجاد پرونده الکترونیک سلامت و کنترل سلامت فردی توسط پزشکان متخصص، حس سرزندگی و تندرستی را در تیم‌تان تقویت می‌کند. همچنین، سازمان مربوطه می‌تواند جهت نظارت بر عملکرد پزشکان و وضعیت سلامتی پرسنل دسترسی کامل به سامانه مدیریت داشته باشد. برای بهبود شرایط هر کاربر، دستگاه‌های قندخون، فشارخون و ترازو آنالیز بدن پیشنهاد می‌شود. پس از اتصال دستگاه موردنظر به موبایل فرد، داده‌های اندازه‌گیری شده به طور خودکار در اپلیکیشن سیناکر ثبت می‌شوند، بنابراین بیماران می‌توانند پیشرفت خود را با گذر زمان پیگیری کنند. این راهکارها به بهبود سلامت و پتانسیل فردی افراد کمک می‌کنند.

services

به تیم‌تان ابزاری برای تحول زندگی‌شان هدیه دهید

بســته‌های خودمراقبتــی ســیناکر شــامل دســتگاه‌های مدیریـت قندخـون، فشـارخون، آنالیـز بـدن و دماسـنج غیــر تماســی بــه همــراه اشــتراک یــک ســاله نرم‌افــزار ســیناکر می‌باشــند. ســازمان‌ها می‌تواننــد انــواع بسـته‌های سـیناکر را بـرای مجموعه کارکنـان خود تهیه کننـد تـا کارمنـدان بتواننـد داده‌هـای سـامت خـود را در اپلیکیشـن سـیناکر ثبـت کـرده و رونـد سـلامتی خـود را مشـاهده کننـد.

مانیتورینگ سلامت کارمندان

یکی از خدمات شگفت‌انگیز سامانه سیناکر “مانیتورینگ سلامت کارمندان” است. این خدمت به سازمان‌ها امکان می‌دهد تا با استفاده از داده‌های جمع‌آوری شده، وضعیت سلامت کارکنان خود و حتی اعضای خانواده آن‌ها را تحلیل کرده و مدیریت هوشمند سلامت را ارتقاء دهند. درواقع این ابزار به سازمان‌ها کمک می‌کند که از بروز بیماری‌ در کارکنان خود جلوگیری کنند. تحلیل داده‌ها و اطلاعات به صورت هوشمند توسط این سامانه صورت می‌گیرد و مدیران را در اتخاذ تصمیمات بهینه برای حفظ و بهبود سلامت کارکنان یاری می‌رساند. استفاده از سامانه سیناکر به عنوان ابزار مدیریت هوشمند سلامت سازمانی، این امکان را فراهم می‌کند تا به صورت موثرتری به مسائل مربوط به سلامت کارکنان خود پاسخ دهند و بیماری‌ها و مشکلات سلامتی را کاهش دهند.

services

کاهش چشم‌گیر هزینه‌های درمانی

کاهش چشم‌گیر هزینه‌های درمانی نقش مهمی در مدیریت سلامت دارد و سامانه سیناکر با ارائه راهکارهای متنوع و افزایش آگاهی افراد، به این هدف کمک می‌کند. عواملی مانند عدم آگاهی از بیماری‌ها، مصرف ناآگاهانه و نادرست داروها، و قطع خودسرانه آن‌ها می‌توانند هزینه‌های درمانی را افزایش دهد.با اختصاص پزشک به هر فرد و افزایش آگاهی شما، سیناکر به تمام نیازها و ابهامات شما پاسخ می‌دهد. این اقدامات می‌توانند به کاهش چشم‌گیر هزینه‌های درمانی کمک کند و در مواردی حادی مانند کاهش حمله قلبی، کاهش مرگ ناشی از قند خون بالا و کاهش گرفتگی عروق و رگ‌ها مؤثر باشد.این سامانه به همه سازمان‌های کوچک تا بزرگ کمک می‌کند تا بهبود سلامت و کاهش هزینه‌های درمانی خود را دنبال کنند.

services

ارزش‌های سیناکر برای پرسنل

  • افزایش احساس تعلق خاطر و دلبستگی به سازمان
  • پایش سلامتی کارکنان و تحلیل هوشمند روند سلامت ‌با استفاده از هسته پردازش اطلاعات سلامت سیناکر
  • پایش دائمی سلامت توسط پزشک بدون نیاز به هزینه اضافی
  • هشدار سیستمی به بیمار، پزشک و خانواده بیمار در صورت ثبت داده پرخطر
  • آگاهی بخشی از روند بیماری
  • احساس رضایت از سهیم شدن فرد در روند (پیشرفت) درمان
  • خدمات ویژه مامانیا برای پرسنل خانم در دوران بارداری
  • تحیل هوشمند داده های سلامت
  • حذف خطای انسانی در ثبت داده‌های سلامت

راهکار سیناکر برای سازمان

  • جمع‌آوری خودکار داده‌های سنجه‌های سلامت (قندخون، فشارخون و آنالیز بدن) و داروهای مصرفی و سوابق پزشکی و ایجاد پرونده الکترونیک سلامت
  • امکان ثبت یادآور برای تمامی سنجه‌های سلامت موجود در اپلیکیشن از جمله تزریق انسولین برای افراد دیابتی و مصرف قرص و دارو
  • پنل طب کار و ثبت داده‌های آزمایشات ادواری و متفرقه توسط سیناکر و امکان انجام آزمایشات طب کار در محل
  • داشتن پزشک تمام‌وقت سازمان بدون نیاز به استخدام، پرداخت حقوق، بیمه و مزایا و تخصیص دفتر کار و خرید تجهیزات اداری
  • قابلیت غربالگری و ارجاع هوشمند پرسنل و خانواده‌های آن‌ها
  • امکان شناسایی، گزارش‌گیری و تحلیل الگوها و روند داده‌های سلامت
  • اجرای چالش‌های جذاب سلامتی و ایجاد احساس رضایت شغلی در کارمندان و خانواده‌های آن‌ها
  • جلوگیری از حاد شدن بیماریهای تحت نظارت پزشک سیناکر
services
services

طب کار

طـب کار یکـی از شـاخه های علـم پزشـکی اسـت کـه بـه بررسـی روابـط بیـن سـلامت کارکنـان یـک مجموعـه، توانایـی انجـام کار و شـرایط موجـود در محیـط کار می پـردازد. طب کار شـامل شناسـایی، ارزیابی، پیشـگیری، کنترل و درمان بیماری ها و صدمات ناشـی از کار می شـود. بیمـاری یـا مشـکلاتی کـه بـر اثـر کار یـا مـوارد دیگـر در محیـط کار بــه وجــود می آینــد، رنــج و ضررهــای زیــادی را درپــی دارنــد. بــه همیــن علــت مطابـق قوانیـن و مقـررات کشـور حفـظ سـلامت کارکنـان بـر عهـده کارفرمایـان اسـت. آزمایشـات طـب کار هـم بـرای پیشـگیری از ایـن مـوارد صـورت می گیـرد کـه نبایـد از انجام آن چشم پوشی کرد. ایــن آزمایشــات عــلاوه بــر تشــخیص بــه موقــع بیمــاری، کمــک می کنــد تــا بتــوان اقدامـات لازم بـرای درمـان و کنتـرل بیمـاری را صـورت داد. سـیناکر ایـن خدمـت را در کنار سـایر پارامترها و سـنجه های سـلامت فرد در پرونده ی الکترونیک سـلامت او قـرار می دهـد تـا پرونـده ای تکمیـل شـده در اختیـار فـرد و سـازمان قـرار بگیـرد. نکتــه ی بســیار مهــم ایــن خدمــت از ســمت ســیناکر ایــن می باشــد کــه عــلاوه بــر ثبــت داده هــا، رونــد تغییــرات ســلامت فــرد در کنــار ســایر پارامترهــا نیــز بررســی شـده و بـا اسـتفاده از ایـن گـزارش جامـع، سـازمان می توانـد اسـتراتژی مدیریتـی لازم در راستای ارتقای سلامت پرسنل را اتخاذ نماید

ارسال سریع و مطمئن

تحویل فوری در شهر تهران

پشتیبانی مداوم

پاسخگویی پزشکان در اپلیکیشن سیناکر

خدمات پس از فروش

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

در صورت خرید از فروشگاه آنلاین سیناکر