راهکار‌های سیناکر برای مدیریت سلامتی سازمان

شرکت دانش‌بنیان راهکار هوشمند سینا که از سال ۱۳۹۸ برای ارتقاء فرهنگ خود مراقبتی و کنترل بیماری‌های مزمن غیر واگیردار فعالیت خود را آغاز نموده است. این شرکت اقدام به تهیه منظومه‌ای متشکل از نرم افزار موبایل، پنل طب کار پزشک سازمان و سامانه هوش تجاری (BI) مدیریتی سازمان برای رصد بهبود عملکرد واحد بهداشت و ایمنی (HSE) با تشکیل پرونده سلامت الکترونیک و ایجاد انسجام در نگهداشت داده‌های پراکنده طب کار در سامانه‌ای یکپارچه نموده است. با توجه به گستره متفاوت نیازها و ماموریت‌های سازمان‌ها این شرکت طرح‌های متنوعی ارائه می‌دهد که در ادامه شرح داده خواهد شد.

طرح‌های مختلف فروش سازمانی

طرح برنزی

طرح نقره ای

طرح پلاتینیوم

طرح طلایی

امکانات ارائه شدهبرنزینقره ایپلاتینومطلایی
پنل طب کار و غربالگری سازمانی و ارزیابی دوره‌ای پرسنل
امکان استفاده از اپلیکیشن خودمراقبتی سیناکر
داشبورد گزارش دهی هوش تجاری (BI)
سرویس پیگیری بیماران سازمان (Follow up)
پشتیبانی از پایش سلامت توسط پزشک سازمان
ارسال هشدار سیستمی به بیمار، پزشک و خانواده بیمار در صورت ثبت داده پرخطر
ارائه محتوای آموزشی براساس وضعیت سلامتی فرد
پشتیبانی نصب و آموزش اپلیکشین برای کلیه پرسنل
بررسی سلامتی کارکنان و ارائه گزارش‌های فصلی مرتبط با تحیلل هوشمند سلامت سازمان

طرح برنزی

طرح برنز سامانه پایه طب کار (شامل گزارشات ادواری طب کار، غربالگری سازمانی و ارزیابی دوره‌ای پرسنل) را در اختیار واحد بهداشت و ایمنی (HSE) سازمان قرار می‌دهد. با این راهکار مقرون به صرفه امکان نظارت و مدیریت سلامت کارکنان با دسترسی به پرونده سلامت الکترونیک سازمان فراهم می‌شود. کارشناسان می‌توانند داده‌های جامع و به‌روز شده را مشاهده کرده و روند سلامتی کاربران را به دقت بررسی نمایند. این طرح بهترین انتخاب برای سازمان‌هایی است که به دنبال یک شروع قدرتمند در مدیریت سلامت هستند.

طرح نقره‌ای

در طرح نقره ای علاوه بر بهره مندی از سامانه پایه طب کار و دیگر امکانات طرح برنزی، داشبورد گزارش‌دهی هوش تجاری (BI) ارائه می‌شود تا مدیران بتوانند اطلاعات دقیقی از وضعیت سلامت کارکنان خود در اختیار داشته باشند و تصمیم گیری جهت بهبود سلامت سازمان تسهیل شود. این راهکار کارآمد به سازمان‌هایی توصیه می‌شود که به دنبال ایجاد انسجام و یکپارچگی در مدیریت و رصد سلامت کارکنان هستند.

طرح پلاتینیوم

در طرح پلاتینیوم همانند طرح نقره‌ای دسترسی به پرونده سلامت کارکنان و داشبورد گزارش‌دهی هوش تجاری (BI) وجود دارد. مضاف بر این در این طرح امکان پیگیری و ارتباط دو سویه میان پزشک و کارکنان (follow-up) فراهم شده است. این پایش دائمی می‌تواند توسط پزشک معتمد سازمان یا در صورت نیاز پزشک سیناکر با عقد قرارداد جداگانه انجام گیرد. بدین ترتیب کارکنان از توصیه‌ها و تجویزهای پزشکی به طور مستمر بهره‌مند می‌شوند. از طرفی در صورت ثبت داده پر خطر سیستم به طور هوشمند هشدارهای لازم را صادر می‌کند تا اقدامات مورد نیاز انجام شود. این راهکار هوشمند بستری مناسب برای تغییر رفتار و بهبود سبک زندگی کارکنان بر مبنای تعامل بین بیمار و پزشک در سازمان‌های پیشرو می‌باشد.

طرح طلایی

طرح طلایی کامل ترین و پیشرفته ترین طرح برای مدیریت همه جانبه سلامت کارکنان محسوب می‌شود. در این طرح علاوه بر بهره گیری از سامانه طب کار و داشبورد گزارش‌دهی هوش تجاری (BI) و سرویس follow-up با همراهی نزدیک مجموعه سیناکر آموزش و پشتیبانی نصب اپلیکیشین و ارائه محتوای آموزشی سلامتی به کلیه کارکنان سازمان انجام می‌شود. همچنین گزارش‌های فصلی بسیار دقیق و به هنگام از تغییرات وضعیت سلامت کارکنان به مدیریت ارشد و واحد HSE ارائه می‌شود. این راهکار جامع و همه جانبه به سازمان هایی توصیه می‌شود که به دنبال کسب اطمینان از اثربخشی اقدامات در حوزه حفظ سرمایه‌های انسانی هستند.

آخرین مقالات طب کار